CE, CUI, CUM, UNDE comunic despre afacerea mea? Invitat: Corina Brândușan - Florin Somodi

CE, CUI, CUM, UNDE comunic despre afacerea mea? Invitat: Corina Brândușan

Corina Brândușan e om de comunicare și PR cu experiență de peste 14 ani în jurnalism și PR. Ajută proiecte valoroase să se promoveze, să-și comunice eficient activitatea online și în mass-media, să încheie parteneriate, să se extindă și să-și crească vizibilitatea. E implicată în proiecte culturale, educaționale și comunitare în care crede și suntem onorați să susțină și programul VISION12.

Am invitat-o să discutăm despre cum poate o bună comunicare să ne ajute business-ul să treacă prin momente grele. Punctăm mai jos principalele idei pentru cei care nu au răgaz să urmărească podcastul.

Comunicare spre exterior

Concret Corina poate sprijinii organizațiile care fac lucruri faine să comunice către exterior, astfel ca echipele să se concentreze pe ceea ce fac, proiecte. Ce înseamnă concret sprijinul său privind comunicarea: strategie de comunicare, plan de comunicare, comunicarea efectivă a acțiunilor și intențiilor organizației, gestionarea aparițiilor media, crearea de content pentru social media, blogging, mailuri, oferte, și tot ce tine de scriitură, condei, comunicare de la unul la altul.

Construirea de parteneriate

În plus poate să sprijine organizațiile să construiască parteneriate prin care organizațiile să extindă, să dezvolte proiectele. Ce fel de parteneriate? Ca om de comunicare poate deschide orice fel de uși. 

Unde te promovezi?

În funcție de obiectivele fiecărei companii, Corina urmărește să crescă vizibilitatea, awarnessul proiectelor. Depinde unde e util sa apari în media, acolo face munca. 

Unde nu există contacte le crează. Experiența de jurnalist o ajută să înțeleagă ce au nevoie jurnaliștii. Când scriem un text trebuie să fie ușor de preluat și înțeles de jurnalist. Cei care nu sunt jurnaliști au mari provocări să facă astfel de abordări chiar dacă fac chestii mișto.

Omul de comunicare aici poate ajuta. Sunt contexte și informații care pot fi știre dar antreprenorii nu-și dau seama. Corina pune informația cap la cap și în felul acesta face echipă bună cu antreprenorul. Face traducerea mesajului specialistului în limbajul clientului sau al presei.

Cu ce domenii lucrează?

Spune că este sentimentală în alegerea proiectelor pe care le sprijină. De exemplu, acum ajută edituri, firme de arhitectură și construcții, spa-uri și centre de relaxare, servicii de planificare strategică, ong-uri/ organizații comunitare, firme de resurse umane, organizări de evenimente. Domenii diverse, acțiunile sunt cam aceleași.

Ajută managerii sa creeze ordine, rigoare, claritate și proceduri acolo unde ele lipsesc în comunicare. 

Când antreprenorii au claritate pe business, știu și ce vor să comunice. Vrem să creștem vizibilitatea, vrem mai mulți clienți, vrem mai puțini hateri, etc. Obiectivele de business le subsumează pe cele de comunicare.