Generare de lead-uri și vânzări prin Micro-Surveys pentru magazinele online - Florin Somodi

Generare de lead-uri și vânzări prin Micro-Surveys pentru magazinele online

Corina este fondator agenției de servicii de cercetare strategică a pieței MKOR Consulting și un profesionist cu peste 13 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. A absolvit un MBA la Cotrugli Business School. Corina se implică personal în fiecare proiect al agenției, asigurând project management pentru majoritatea acestora. 

Cel mai recent studiu MKOR: Studiul Impactul Epidemiei De CoronaVirus Asupra Vieții Românilor 2020 https://mkor.ro/studii/studiu-coronavirus-romania-2020/

Principalele idei

  • tipuri de companii ce pot beneficia de cercetarea de piață: de la startup la companii mature 
  • cel mai recent studiu MKOR privind Impactul Epidemiei De CoronaVirus Asupra Vieții Românilor relevă impactul după doar 3 săptămâni de criză ca o stare de incertitudine, diminuare a puterii de cumpărare
  • Corina arată că nu e vremea pentru stat, ci pentru acțiune, companiile cu viziune trebuie să profite de această perioadă pentru a-și face planificare strategică și să considere dacă e cazul să pivoteze
  • cei care nu au luat în seamă online-ul până acum, nu mai pot să îl ignore
  • e un bun moment să ne asumăm planurile de dezvoltare prin pivotare dinspre offline spre online, să considerăm digitalizarea ca un pas firesc
  • MKOR se adaptează vremurilor lansând un nou serviciu adresat afacerilor online, (care nu fac cercetare de piata în sensul clasic)
  • soluția este un mix între capabilitățile de research și cele de digital marketing ale echipei MKOR
  • Microsurveys furnizează informații nu doar despre ce-și doresc clienții unui magazin online ci și de unde vin și ce căutau, pentru cine căutau
  • Micros Surveys este un instrument, care ajută atât marketerii, cât și proprietarii de afaceri online să atingă rate de conversie și performanțe mult superioare față de business-as-usual, când maxim 5% din vizitatori devin clienți, iar restul de 95%+ se pierd
  • Microsurveys ne permite să ne ajustăm sau să ne dezvoltăm strategia, pornind de la ce anume îi ajută pe cei din publicul nostru țintă – clienții care ne vizitează site-ul
  • obținem informații de piață (avem propriul studiu de piață cu câteva sute de euro, în contextul în care un studiu de piață costă în mod normal câteva mii de euro
  • poate fi legat de ideile de pivotare ale afacerii
  • Microsurveyul apare ca un pop-up sau take over după ce clientul a petrecut 30 sec în site, ca să nu preluam bounce-uri (cei care nu sunt trafic real)
  • când răspund la micro surveys, respondenții primesc un voucher pe email, (se pot dezabona, serviciul e GDPR compliant). Un vizitator unic vede microsurveys-ul o dată pe lună, niciodată mai des
  • și clienții au astfel de castigat, prin oferte mai bune, adaptate nevoilor lor
  • prin microsurveys crești rata de conversie a site-ului, iar astfel vizitatorii care nu ar fi devenit clienți devin leaduri, despre care acum știi ceva (răspunsurile la survey), și îi poți retargeta personalizat
  • magazinele online vor putea să ofere experiențe mult mai personalizate inclusiv în remarketing, retargeting, comunicarea devine mult mai personalizată
  • informațiile culese prin microsurvey se integrează în timp real și automat în baza de date
  • Un microsurvey conține 5-7 întrebări, care se pot schimba la 2-3 săptămâni
  • ownerul de business are acces la toate date live, prin intermediul unui dashboard online
  • exemplu dintr-un studiu de caz: în martie, 300 din comenzi au venit prin respondenți de la micro surveys, putem spune ca o parte din ei nu ar fi fost clienți, iar 8% din vizitatorii site-ului au devenit leaduri
  • intervine discuția despre marketing responsabil, cum folosim practic acele date, fără să hărțuim clienții
  • agențiile de marketing care pot să adapteze strategii și instrumente de targetare în instrumente precum facebook și google ads
  • instrumentul poate fi utilizat și de acele site-uri care nu fac ecommerce, dar care generează lead-uri pentru servicii, de exemplu
  • pentru rezultate optime, traficul minim este de 1000 de vizitatori lunar pentru tehnicalități de implementare îl putem contacta pe Alex Cimpoca (https://mkor.ro/contact/)
  • alegem un furnizor de servicii (cercetare, marketing, consultanță) pentru rezultatele obținute anterior  și mai ales prin recomandările clienților, care atestă valoarea adusă de acel furnizor

Puteți fi în contact cu noi accesând link-urile de mai jos:

Web: https://vision12.ro/

FB: https://www.facebook.com/Vision12.ro/

Mail: florin@vision12.ro

Mobile: 0744861059