Middle Management
SCHOOLProgram de training online pentru rolul de manager

Scopul și obiectivele programului:
Să sprijine business owners și manageri generali să formeze echipe de management funcționale

Obiectiv nr. 1: Ajută afacerile antreprenoriale (IMM) în implementarea planurilor strategice și atingerea rezultatelor dorite

Obiectiv nr. 2: Educă middle manageri actuali sau doritori, legat de rol, zone de influență și instrumentele de lucru specifice.

Obiectiv nr. 3: Susține consultanți în facilitarea unor programe de transformare organizațională cu sens.
Cui se adresează?

Coordonatorilor care fac deja acest rol și vor să știe cum să îl îndeplinească mai bine

Managerilor care recent au ocupat acest rol și doresc să investească în perfecționarea lor

Angajaților care se gândesc să treacă la un rol de management

Ca participant ai acces la:
- Zece module video pline de informații structurate și relevante, într-o structură de intervenție pe cultura organizațională;
- Peste 10 ore de filmare, + exerciții pentru încă 6-8 ore de munca individuală;
- Acces la cei 7 lectori, experți în domeniile lor, practicieni cu 10 ani experiența fiecare, care ocupă sau au ocupat poziții de middle management;
- Tutoriale, Sabloane și Fise de lucru și exemple, pe care le poți folosi ulterior în activitatea de zi cu zi. Acopera zone precum: leadership, management, coaching, oameni, learning & development, financiar, procese, consultanță juridică.
- Consultanță de bază pentru aceste domenii. Poate acoperi nevoile specifice pe care le are un manager de companie mica sau medie;
- O experiență prietenoasă și umană;
- Ușurința de a alege mai conștient noi comportamente dezirabile pentru un manager;
- Acces la un grupul suport online al participanților și lectorilor timp de 12 luni după achiziția programului.
Cu ce te alegi dacă dacă sponsorizezi unul sau mai mulți angajați?
-
- Claritate față de rol și responsabilități;
- Suport în implementarea planurilor;
- Proactivitate și intraprenoriat;
- Angajament;
- Unul sau mai mulți parteneri în transformarea organizației (nu te mai simți singur la vârful organizației);
- Posibile schimbări ireversibile în organizație legate de obiceiuri sănătoase, dezirabile pentru manageri și alți angajați;
- Limbaj comun de management si legat de funcționarea și dezvoltarea afacerii;
-
Poți accesa programul chiar dacă ești antreprenor. Înveți ceva nou sau împrospătezi cunoștințe mai vechi.

Module & Tematici
Vision 12 - Middle Management School
editia 3: octombrie 2024
Data | Ziua | Orar | Modulul | Trainer |
---|---|---|---|---|
-- oct 2024 | Marți | 9.30 - 13.30 | Integrarea în managementul Strategic | Florin Șomodi |
-- oct 2024 | Marți | 9:30 - 13:30 | Business Process Management | Alina Grigore |
-- oct 02024 | Joi | 9:30 - 13:30 | Comunicarea conștientă | Maria Nistor |
-- oct 2024 | Marți | 9:30 - 13:30 | Designul rolului de manager | Florin Șomodi |
-- oct 2024 | Joi | 9:30 - 13:30 | Meaningful 1o1 conversations for Managers | Mădălina Mărincaș |
-- oct 2024 | Marți | 9:30 - 13:30 | Conducerea oamenilor si echipelor | Vlad Pop Muresan |
-- oct 2024 | Joi | 9:30 - 13:30 | Mecanisme de protecție juridică | Cristina Boncaciu |
-- oct 2024 | Marți | 9:30 - 13:30 | Automatizare & digitalizare procese | Bogdan Costea |
Middle Management School
Editia a 3-a
-
Locatie: Cluj-Napoca
-
Perioada: octombrie 2024
-
Durata: 4 saptamani + 2 sesiuni de follow-up online cu trainerii dupa finalizarea cursului
-
Traineri: Florin Șomodi, Alina Grigore, Mădălina Mărincaș, Maria Nistor, Vlad Pop Muresan, Cristina Boncaciu
-
Durată: 32 de ore - 4 ore / modul
Pret: 1250 euro
Discount 5% la 2 participanti / firma
Discount 10% la 3 participanti / firma
Mă Înscriu1 Integrarea în Management-ul strategic
- Ce înseamnă claritatea legată de rezultatele dorite (viziunea și misiunea direcțiile si obiectivele organizației?
- Care e zona noastră de influență directă?
- Cum influențăm cultura și rezultatele departamentului și organizației?
- Cum sprijinim implementarea strategiei de dezvoltare, obiectivele, și planurile de acțiune stabilite de board / CEO / Business owner
- Cum luăm decizii smart zi de zi?
- Definiții și noțiuni de management
Florin Șomodi
Lector modulul 1 Integrarea în Management-ul strategic
Este fondatorul brandului educațional Vision12 lansat în 2019.
Consultant și facilitator pentru procesele de transformare organizațională, Florin aduce în program o experiență de peste 15 ani în business development si consultanță.
Este certificat și utilizează în proiectele sale metodologia STELL*R și instrumentele Human Synergistics (diagnoză stiluri personale și de leadership, stiluri de grup, cultura organizațională OEI/OCI).
Obiectivul sau este de a găsi limbajul comun între business owneri și middle managers pentru a îndeplini obiectivele de business cât mai eficient. Este și motivul pentru care a inițiat proiectul Middle Management School alături de colaboratori aproiați si de încredere, dar și pentru a crește șansele de reușită ale proiectelor de consultanță pentru companii antreprenoriale.
În ultimii 5 ani a susținut prin programele Vision12 peste 50 de organizații din peste 20 de domenii de activitate ce cuprind servicii și producție. Aceste organizații au cifre de afaceri intre 0,5 și 30 mil de euro, zeci de angajați și sunt active pe piața locală sau internațională.

Lector: Florin Șomodi , Facilitator, Business Coach, Fondator Vision12
2 Stiluri de leadership și impactul asupra culturii organizației
- Ce înseamnă Leadership
- Care sunt funcțiile Leadership-ului?
- Cum modelează liderii conștient și inconștienți cultura organizației?
- De unde pleci în dezvoltarea ta ca lider?
- Stilurile de leadership definite de Lafferty/Cooke – Human Synergisitcs
- Cum să inițiezi sau să sprijini procese de transformare în leadership și cultură organizațională?
Florin Șomodi
Lector modulul 2 Stiluri de leadership și impactul asupra culturii organizației
Este fondatorul brandului educațional Vision12 lansat în 2019.
Consultant și facilitator pentru procesele de transformare organizațională, Florin aduce în program o experiență de peste 15 ani în business development si consultanță.
Este certificat și utilizează în proiectele sale metodologia STELL*R și instrumentele Human Synergistics (diagnoză stiluri personale și de leadership stiluri de grup, cultura organizațională OEI/OCI).
Obiectivul sau este de a găsi limbajul comun între business owneri și middle managers pentru a îndeplini obiectivele de business cât mai eficient. Este și motivul pentru care a inițiat proiectul Middle Management School alături de colaboratori aproiați si de încredere, dar și pentru a crește șansele de reușită ale proiectelor de consultanță pentru companii antreprenoriale.
În ultimii 5 ani a susținut prin programele Vision12 peste 50 de organizații din peste 20 de domenii de activitate ce cuprind servicii și producție. Aceste organizații au cifre de afaceri intre 0,5 și 30 mil de euro, zeci de angajați și sunt active pe piața locală sau internațională.

Lector: Florin Șomodi , Facilitator, Business Coach, Fondator Vision12
3 Abilități de coaching pentru manageri
- Care sunt beneficiile demonstrate ale conversațiilor 1 la 1?
- Cum pot demonstra impactul pozitiv al conversațiilor 1 la 1 asupra performanței echipei și organizației?
- Ce este framework-ul GROW?
- Care sunt elementele cheie ale acestuia și cum pot fi aplicate în conversațiile individuale?
- Cum pot utiliza framework-ul GROW pentru a facilita stabilirea obiectivelor de către membrii echipei?
- Care sunt elementele esențiale ale unei conversații individuale eficiente?
- Cum pot crea o structură clară și o agendă relevantă pentru sesiunile 1 la 1?
Mădălina Marincaș
Lector modulul 3 Meaningful 1o1 conversations for Managers
Mădălina creează contexte și experiențe care îi ajută pe oameni să ajungă la cea mai bună versiune a lor!
Cu peste 10 ani de experiență în managementul proiectelor și echipelor, Mădălina aduce elemente creative din practica sa de trainer și coach în rolul de manager.
Project & program manager - aduce expertiză în management și agilitate în echipe (cerificări PRINCE2 si MSP)
Absolventă de psihologie - oferă soluții de formare și dezvoltare a indivizilor
Coach - sprijină persoanele și echipele în găsirea clarității într-un mod structurat

Mădălina Marincaș, Program & Team Manager, Trainer, Coach
4 Design-ul Rolului de Manager
- Ce îndeamnă să facem management, de fapt?
- Care sunt funcțiile manageriale si responsabilitățile aferente acestor funcții?
- Ce instrumente de lucru folosim în designul ori maparea unui rol?
- Ce indicatori de performanță (KPI’s) urmărim?
- Cum ne gestionăm timpul pentru a fi cât mai eficienți și productivi?
- Care este legătură managementului cu leadershipul și cum ne ajută
- Care e contribuția mea în boardul unei organizații?
Florin Șomodi
Lector modulul 4 Design-ul Rolului de Manager
Este fondatorul brandului educațional Vision12 lansat în 2019.
Consultant și facilitator pentru procesele de transformare organizațională, Florin aduce în program o experiență de peste 15 ani în business development si consultanță.
Este certificat și utilizează în proiectele sale metodologia STELL*R și instrumentele Human Synergistics (diagnoză stiluri personale și de leadership stiluri de grup, cultura organizațională OEI/OCI).
Obiectivul sau este de a găsi limbajul comun între business owneri și middle managers pentru a îndeplini obiectivele de business cât mai eficient. Este și motivul pentru care a inițiat proiectul Middle Management School alături de colaboratori aproiați si de încredere, dar și pentru a crește șansele de reușită ale proiectelor de consultanță pentru companii antreprenoriale.
În ultimii 5 ani a susținut prin programele Vision12 peste 50 de organizații din peste 20 de domenii de activitate ce cuprind servicii și producție. Aceste organizații au cifre de afaceri intre 0,5 și 30 mil de euro, zeci de angajați și sunt active pe piața locală sau internațională.

Lector: Florin Șomodi , Facilitator, Business Coach, Fondator Vision12
5 Business Process Management
- Ce înseamnă un proces vs procedură vs instrucțiune de lucru?
- Ce este Business Process Management (BPM)?
- Care are este ciclul de viață al unui proces?
- Care sunt argumentele pro & contra pentru designul proceselor și
procedurilor? - Ce tool-uri pot fi folosite?
- Care sunt principiile și tehnicile de urmat?
- Care sunt pașii în design-ul unui proces?
- Care sunt provocările și soluțiile în implementarea proceselor?
Alina Grigore
Lector modulul 5 Business Process Management
Alina Grigore are o variată experiență profesională de 19 ani, în SUA și în România, în domenii precum horeca, management, controlling financiar, training, mobilitatea resurselor umane, business process management și consultanță în transformare organizațională.
Alina crede ca metodologiile de design și cele de îmbunătățire a proceselor de business nu sunt remedii universal valabile
Acestea necesită a fi adaptate modelului și strategiei de business, a maturității și autonomiei echipelor, a nevoilor de automatizare și al nivelului dorit al calității, într-un mod iterativ mai degrabă decât unul de tip “big-bang”.
În cadrul programului, Alina și-a propus să ne prezinte etapele designului de proces și pune accentului pe avantajele implementării acestuia în orice tip de organizație.

Lector: Alina Grigore, Facilitator & Consultant, Optimizare Procese
6 Mecanisme de protecție juridică
- Care este utilitatea instrumentelor juridice pentru middle manageri?
- Care este diferența dintre Contractul de muncă pentru manageri versus Contractul de mandat?
- Care sunt instrumentele juridice în relația cu salariații?
- Ce sunt informațiile confidențiale, secretele comerciale, know-how și secretele de serviciu?
- Cum introducem clauzele de neconcurență în contractul individual de muncă (C.I.M.)? Neconcurență versus concurența neloială, exemple și sancțiuni.
- Ce provocări apar la desființarea postului?
- Care este limita reținerilor din salariu pentru prejudicii cauzate angajatorului?
Av. Cristina Boncaciu
Lector modulul 6 Mecanisme de protecție juridică
Cristina Boncaciu este avocat litigant de 14 ani. Cariera de avocat a început-o în 2009 prin admiterea la examenul de intrarea în profesia de avocat în Baroul București.
Ulterior, după obținerea calității de avocat definit în anul 2011, a ocupat pozitii de Senior, iar ulterior, de Managing Partner în societăți civile de avocatura din București, iar din 2014, din Cluj Napoca.
Cristina are și o experiență internațională, reprezentând societăți comerciale din diferite țări.
Obiectivul Cristinei este de a ajuta participanții să înțeleagă drepturile, obligațiile pe care le au ei în relație cu angajații, dar și cum este cel mai bine să acționezi din punct de vedere juridic în anumite contexte.

Lector: Cristina Boncaciu Avocat SCA Boncaciu și Asociații
7 Conversații cu sens despre valorile personale
- Care sunt Valorile individuale sau valorile reale
- Care sunt Valorile companiei sau valorile aspiraționale
- Cum aflu cât de bine ma suprapun pe valorile companiei?
- Rămân sau plec din organizație?
Mădălina Marincaș
Lector modulul 7 Conversații cu sens despre valorile personale
Mădălina creează contexte și experiențe care îi ajută pe oameni să ajungă la cea mai bună versiune a lor!
Cu peste 10 ani de experiență în managementul proiectelor și echipelor, Mădălina aduce elemente creative din practica sa de trainer și coach în rolul de manager.
Project & program manager – aduce expertiză în management și agilitate în echipe (cerificări PRINCE2 si MSP)
Absolventă de psihologie – oferă soluții de formare și dezvoltare a indivizilor
Coach – sprijină persoanele și echipele în găsirea clarității într-un mod structurat

Mădălina Marincaș, Program & Team Manager, Trainer, Coach
8 Automatizare & Digitalizare Procese
- Care sunt principalele probleme cu care se confruntă oamenii în organizații?
- Ce task-uri consumă timp, energie și cum putem identifica care dintre acestea pot fi automatizate?
- Cum putem integra instrumentele care folosesc Inteligența Artificială?
- Cum alegem cele mai bune soluții software?
- Care sunt etapele procesului de implementare a unei soluții software?
- Cum comunicăm cerințele tehnice ale unui proiect?
- Cum ne poate ajuta un consultant IT?
- Cum putem folosi aplicațiile de Project Tracking pentru a ne eficientiza timpul de lucru?
Ing. Bogdan Costea
Lector modulul 8 Automatizare & Digitalizare Procese
Bogdan Costea are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de soluții software.
În ultimii 10 ani s-a concentrat pe colaborarea strânsă cu manageri din diverse industrii pentru a identifica cele mai bune soluții tehnice pentru problemele specifice din businessul lor.
Expertiză practică, rezultate immediate – Abordarea lui Bogdan este una practică, cu exemple concrete și exerciții specifice.
Misiunea lui este de a oferi participanților din programul de training pentru middle manageri abilitățile necesare pentru a aborda și rezolva cu succes provocările informaționale și tehnice din domeniul lor.

Lector: Bogdan Costea Inginer Software, Consultant Digitalizare ProceseAntreprenor și Trainer
9 Conducerea Oamenilor & echipelor
- Înțelegerea rolurilor și atribuțiilor oamenilor din echipa ta
- Cum lucrezi cu un recrutor intern sau extern?
- Cum să construiești un proces de inducție?
- Cum să identifici competențele angajaților și să creezi un viitor pentru oamenii tăi pentru a nu îi pierde (career path) ?
- Cum să îi motivezi pe oameni și să îi ajuți să rămână concentrați pe obiective?
- Cum să construiești un mediu optim de dezvoltare pentru echipa ta?
- Care este legătură managementului cu leadershipul și cum ne ajutăCum definești sistemele de bonusare?
- Ce tipuri de KPIs să urmărești?
- Care este adevăratul statut al Middle Managerului în organizație?
Vlad Pop Mureșan
Lector modulul 9 Conducerea Oamenilor & echipelor
Vlad Pop Mureșan a început cariera de trainer în 2008 cu primele workshop-uri de Self/Time-Management, Comunicare, Project Management și Customer Care.
Astfel a descoperit pasiunea lui de a susține oameni, echipe și business-uri în dezvoltarea de abilități, transfer de know-how, creare de sisteme și upgrade organizațional.
În cadrul modului 5, Vlad și-a propus să susțină atât dezvoltarea individuală a participanților prin conștientizarea rolului pe care trebuie să și-l asume, cât și dezvoltarea echipelor.
Pune accent pe investiția timp-rezultate, interacționează eficient cu participantii și se asigură că timpul petrecut în sala de training e meaningful pentru fiecare cursant.

Lector: Vlad Pop Mureșan Trainer, Facilitator Consultant Learning & Development
10 Bugetul de investiții și Bugetul de venituri si cheltuieli (BVC)
- Bugetul de Investiții
- Exemple și Model de Buget de Investiții
- Indicatorii financiari și Bugetul de investiții
- Buget de venituri și cheltuieli (BVC) – model introductiv
- Indicatorii financiari dependenți de BVC.
Valentin Filip
Lector modulul 10 Bugetul de investiții și Bugetul de venituri si cheltuieli (BVC)
Valentin Filip are o experiență de 14 ani în demararea afacerilor și implementarea proiectelor, cu precădere în domeniul agro-alimentar.
Este manager de proiect în sectorul neguvernamental, fondator și co-proprietar al companiei Acumen Manifesto, activă în domeniul cercetărilor și elaborării proiectelor și planurilor de afaceri și profesor asociat în cadrul FSEGA UBB.
Valentin crede în necesitatea adaptării continue a sistemelor și moduri de lucru dezvoltate și a necesității ancorării deciziilor în raționamente bazate pe date, complementar aspirațiilor și intuiției antreprenoriale. În cadrul programului va prezenta o introducere în demersurile de elaborare a unui buget de investiții și a unui buget de venituri și cheltuieli.

Valentin Filip
Testimoniale
Ce zic alți participanți?
„Am fost o adevărată plăcere să parcurg cursurile Middle Management School în 2024. Acestea sunt bine structurate și ușor de urmărit, chiar și atunci când modulele te provoacă să iei o foaie și un pix. Indiferent dacă ai preluat un rol de management, conduci un proiect sau ești antreprenor în căutarea unui impuls de încredere și organizare, cursurile oferă un suport valoros.
Modulele sunt utile atât pentru o planificare strategică la început sau sfârșit de an, cât și pentru dezvoltarea unei creșteri sustenabile - personal & profesional. Așa cum se subliniază și în cursuri: «Organizațiile prind viață prin oameni», iar succesul depinde de învățare continuă. Într-o lume în continuă schimbare, evoluția rămâne singura constantă și trebuie să îmbrățișăm asta, mai ales în era tech/AI și ce o să mai vină.”

Elena Vrabie
"Un program foarte bine pus la punct. Este complex, cuprinzător și oferă informații extrem de valoroase, prezentate clar și pe înțelesul oricărui manager. Acoperă toate ariile esențiale pentru un manager: leadership, managementul timpului, legal, digitalizare procese, people management,financiar, etc.
Este un ghid complet și practic pentru oricine ocupă un rol managerial și o resursă fantastică pentru dezvoltarea managerială.”

Mihaela Moldovan
"Una dintre cele mai valoroase experiențe din ultimii câțiva ani ai carierei mele. Am formalizat multe concepte teoretice esențiale și strategii practice pe care deja le aplicam in echipa mea doar ca nu știam ca au neaparat un nume sau un studiu in spate.
Acum simt ca am mult mai multă structura si o înțelegere mult mai ridicată a ce înseamnă rolul pe care îl am astfel încât sa îmi ajut echipa pentru a atinge o si mai mare performanta. Recomand acest program oricui dorește să facă pasul către management sau să își formalizeze/ fill in the gaps in their managerial knowledge.”
